Finnes Haynes motorbok til 2,6 liters motor i A6?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vært innom bilxtra og biltema for å se om jeg finner haynes for bil og så klart det bilmerke jeg har.

Har funnet til den type bil jeg har, men ikke motor?

er kunne alle motorene utenom v6 motoren, s4 og s6. Stemmer det at man ikke får tak i til disse motorene? litt kjedelig i grunn.. vært kjekt å ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at Haynes-boka bare er til 1.8, 2.0 og 2.3 motorene. Ellers må du over på en tysk bok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk for tips begge to:) men den boka er på tysk, og det kan bli litt vanskelig å forstå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk for svar per henrik :) men 2.8 er jo så og si samme motor vel. Utenom sylindervolumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Injectionsystemet er litt annerledes og 2.6 har vel ikke variabelt innsug, men selve motoren er ellers lik ja.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, er noen andre forskjeller enn bare volumet. 2,8 er litt mer kompleks enn 2,6:)

Står en del på http://www.12v.org ,men hvis det er momenter og info for å bygge en komplett motor, så står ikke det der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott visste ikke at det fantes noen bok til 2.6 i det hele tatt! Har bestilt nå. Blir nok å saumfare tysk-norsk ordboken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for gode svar gutta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.