Audi A6 2000 modell 2.7 biturbo RS4 oppsett

Anbefalte innlegg

NY ANNONSE................

OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS

SE HELT NEDERST AV DENNE LENKEN.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra verkstedet ang "salgs service" 100% i orden = INGEN feil.. :)

LØØØØP å kjøp.... Eller gi bud :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heite helvette den vil jeg ha! Men så var man jo student, og forblir det i noen år :P Er det RS4 motor, drivverk, osv.? Isåfall må jo dette være et røverkjøp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Det er en org A6 S-line Quattro automat 2.7 biturbo motor som har blitt tvangsforet med RS4 hybrid turboer... motoren ble plukket ned for å se på "innmaten" å dens tilstand.

Det ble konkludert med at motoren var MEGET bra innv å byttet dermed alle pakninger hele veien igjennom og tok et KOMPLETT regreimskifte med nye hjul/lager/vannpumpe osv...

Da vi først var igang så smelte vi til med fmic tilpasset time-attack biler på 1000hk, nye 550cc dyser, nye OBX headers, 3" rustfrie downpipes NO CAT'S, til 2x2.5" rustfri hele veien ut til bakfanger, fidanza enkelt masse svinghjul, exeedy steg 3 clutch ( så enkel å kjøre, at til og med mor har brukt den :) ), S4 95 modell 5 tr girkasse med forsterket første gir ( også den ble "smurt" opp ), Nye stick axler fram, drivknuter ble byttet, mellom aksling ble kjøpt ny for å tilpasse den "kortere" kassen, ny bakaskling ( klokken) bedre bremseskiver og klosser all around..

Man kan kjøre 1.7 bar, men jeg har ligget mellom 1.3/1.5 sånn ca

Jeg kommer til å legge ut en FULLT oppdatert bilde serie her (kansje en video med litt kjøring;) )

Rs4'er har ikke en sjanse, vertfall ikke de i østersund. Prøvde å time 0-100 men fikk alt fra 4.3 til 5,2 sek.. Vet ikke om bilen var ferdig tilpasset med den nye programvaren, men den går bedre nå en da...

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive for det er så jævli mye som er gjort med bilen..

Men ja, det er vel kansje ett røverkjøp.. MORSOM bil er det vertfall.. :)

Takker for intressen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen selges til 179000 da det må skiftes eksos manifoiler... begge sider.. Det er med NYE vast performance manifoiler...

Evt gi bud.. Bilen har vært på lakk garranti å er ferdig lakkert. = no rust.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter nedplukking av motor å fikk tatt en titt på turboene så går de inn på full overhalling/evt bytte.. Alt etter hva utfallet av tilsynet av turboene... Da går prisen opp igjen om ingen er RASKT ute nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble Turboene byttet eller overhalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har blitt plukket ut å er sent på sjekk.. Får svar iløpet av neste uke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må berre spørre - ser du har hatt bilen på lakkgaranti... - var det mykje rust, eller knapt synlig?

Spør pga eg har ein del rust, men Møller sa at pga eg ikkje hadde reklamert innen rimelighetens tid, så kunne dei ikkje gjere noko...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

De tok kun dørene. ikke bak luken så den måtte jeg dekke selv.. Kranglet en god del ang bak luken men jeg måtte gi meg..

Husk det er STORE forskjeller ute å går fra verksted til verksted, skulle ikke tro det var mulig å gjøre forskjell. Blir uansett aldri positivt overrasket når det kommer til VAG kjeden i Norge.. Slips nisser hele gjengen.

PS: det er 12 års garranti..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka skal du ha for bilen vist du fisker den først da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Da er vi tilbake på 198000,-

Men kan være litt grei ved raske handler.

Lagt til etter 2 dager 13 timer:

Ble Turboene byttet eller overhalt?

Turboene blir overhalt for 14900kr, det vil si at hele inmaten blir byttet. samt huset blir polert opp = ny turboer..

Nye vast performance manifoiler er også montert.

Resten av bilen er også sjekket. = 0 feil.

EU godkjent 04.12.2011

Så da håper jeg at jeg får den før jul...

Kan hende at bilen blir rute-tonet i mellom julen.

NY OPPLYSNING, ENE RS4 TURBOEN ER STJÅLET FRA ESKEN DE LÅ I FRA DHL'S ANNLEGG I STOCKHOLM. SÅ NÅ ER ALT SNUDD OPPNED I DENNE SAMMENHENGEN, SAMT Å TRO PÅ FÅ SE DEN TURBOEN IGJEN ER VEL = 0

GOD JUL DIN LIMFINGRA SVENSK FAN

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har bilen fått seg 2 stk nye VAST Perfromance manifoiler, samt to stk NYE RS4 turboer.. :)

Nye sorte led bak lykter og full Defa varme pakke..

Fikk også spesiall bestillt S-LINE matter til A6... De er FETE :)

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1384297

Ny pris 179000 :)

Nye bilder vil komme når jeg får henta bilen å shinet den noe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du di orginale lyktene/fangeren til denne? På bildet av speedo, så lyver kamera ikke sant? Regner med begge viserne egentlig er røde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har ikke org fanger eller lykter desverre.

Org fanger hadde ikke fått plass etter intercoolern ble montert. Egentlig ikke RS6 fangeren heller men vi minimaliserte kuttingen ved rør bendene så den passet til slutt

Å alt i speedo er Rødt ja, så kamera lyver en god del ser jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salgs grunnet useriøs kjøper...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen

Lagt til etter 6 dager 6 timer:

Da er denne mest sannsynlig Solgt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.