#1 Skrevet Oktober 14, 2011 radiatoren på s2`en min ble skiftet ut for ca 4 år siden.. ble da montert en Nissens radiator fra Meca. Denne har nå begynt å lekke igjen, har loddet den et par ganger nå men lekker på nye plasser hver gang. tenkte da å kjøpe en ny, men uvisst hvilken jeg skal kjøpe. Noen anbefalinger?? Bør jeg gå for enda en ny Nissens radiator..? Vet at 034 har en rimelig bøs radiator til enda bøsnere pris.. men kom med erfaringer, tips og vink! Så får jeg se hva det ender opp med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2011 noken som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2011 (endret) koster jo ikke skjorta den fra 034, ikke med de kursene som er nå har vurdert den selv, men ikke kommet så langt enda:p men en kompis har den i sin s2, og den fungerer som bare det. solid er den også ser det ut som stjeler noen bilder fra kjetil jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2011 se der ja! Har lengta etter noen bilder av den fra 034.. tror den skal vere god nok ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...