#1 Skrevet Oktober 14, 2011 har problemer med å få temp på motoren min.. ligger på rundt 60-70 grader på både instrument og den målern i clima displayet.. har også prøvd å koble fra den AUX pumpa da den muligens jikk konstant men ingen bedring.. bytta ikke vannpumpe da jeg bytta reggreim under overhaling.. da denne så grei ut.. kan denne ha noe å si?? må vel prøve å bytte termostat til en som er helt ny.. (har prøvd flere gamle med samme resultat) greit med varme i varmeapparat til vinters:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2011 Termostat. Garantert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2011 mente nå dette jeg også men har prøvd flere med samme tendenser:S blir uansett å kjøpe en ny en nå;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2011 Typisk termostat dette. Men ville anbefalt deg å bytta vannpumpa når du tok reg.reima. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2011 ja vet om dette med vannpumpa men mulig jeg tar dette nå istede.. har jo kun kjørt 30 mil etter den ble satt sammen igjen.. så blir ikke slitt ut til min bruk:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...