#1 Skrevet Oktober 14, 2011 Er det noen som har prøvd med radiatorgardin på passat? Er det plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2011 Hva skal du med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2011 vinteren er på gang ,så jeg tenkte det ville hjelpe for å få opp tempen litt hurtigere. Var mye brukt i gamledager dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2011 I gamle dager hadde de knapt nok termostat i motorene, og en vifte som dro luft gjennom radiatoren hele tiden, uten viskosekobling eller elektrisk vifte. Derfor dekket de til radiatoren om vinteren. Dette burde ikke være nødvendig på en moderne bil (fra de siste 30 årene). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2011 Vel, en moderne tdi er i allefall så gjerrig at skjerming av radiator og en 3kw eberspacher ikke er nok for å holde min varm under 15 minus. Har forresten ny termostat... Og det er jo ikke akkurat nybil heller. Men løsningen er nok å lage en plate. Enten i papp, som er litt kjedelig om den blir våt, eller i f.eks. plexiglass. Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2011 jeg får ikke mer enn 76grader når tempen er under 3 grader, så om de fins noe slikt hadde jo det vert supert! er dog en a4 tdi jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg var ute etter radiatorgardinen for den er lett å justrer. Og tåler regn,men plexiglass er jo et alternativ til papp Ser at de bruker gardin på noen landrover ,men finner ingen som selger de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2011 Skjønner det med justering, der kan jeg desverre ikke hjelpe mer. Et alternativ er jo å sette opp hengslede klaffer på plata som du kan betjene via en wire, eller sette på en liten el. motor om du føler for det. Har tenkt på akkurat det til audien min, har bare ikke fått tid enda. Caravellen har en annen løsning, der er det er en persienne i bak kant som åpnes ved varmt kjølevann. (Lamellene vris til åpen posisjon, og er inntil da mer eller mindre lufttett.) Men det er sikkert helt feil mål til at den kan settes i en passat... Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 15, 2011 Jeg får starte med å se hva jeg har av plass til montering Mulig jeg kan finne noe skrot i garasjen jeg kan bruke. Takk for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...