#1 Skrevet Oktober 14, 2011 hvor sitter skruene til frontlyktene? , og hvordan kommer man til dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2011 2 over og 2 under. De som er under kommer du til, i følge verkstedhåndboken, ved å demontere støtfangeren. Det sitter en inn mot radiatoren, og en nedenfor blinklyset. På min 99-modell greide jeg å komme til med 1/4" pipesett og et par lange forlengere på den ytre nedre, den indre kom jeg til ved å ta av det lille dekselet på sidene av radiatoren, mot støtfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2011 Okei takk , hvordan tar du av de dekslet på siden av radiatorn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2011 Det er 3 skruer. Den ene han snakker om som er inn mot radiator, er en plugglignende sak. Bare å presse den ut av hullet og løsne de 3 skruene så får du lykta ut. Skal du få lykta ut mye enklere, så skrur du ut 2 av skruene til framskjermen oppå, samt de to skruene som er i den plastgreia som går på tvers langs hele fronten. Blir totalt 7 skruer på hver side pluss den pluggen inn mot radiatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2011 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2011 Du trenger ikkje løsne alle de skruene på bildet.. Les dette innlegget.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=171331 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2011 Trenger ikke, men det blir satan så mye enklere. Gjort dette et tyvetalls ganger nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...