#1 Skrevet Oktober 14, 2011 Girkassen i min 1990 Audi 100TQ 5-trinns heter AUP, og hvis jeg forstår ETKA riktig så er den også kompatibel med følgende girkasser: AOB AOC AUN Hva er egentlig forskjellen på disse girkassene? Finnes det noen nettside som har info om utvekslingene på disse girkassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2011 I tillegg til det du konkret spør om, ligger det implisitt at du er ute etter annen kasse med høyere eller lavere utveksling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2011 I tillegg til det du konkret spør om, ligger det implisitt at du er ute etter annen kasse med høyere eller lavere utveksling? Problemet mitt er synkroniseringsproblemer til 2gir, og tanken var å overhale girkassen. Men nå har jeg fått snusen i en NY girkasse som kan være aktuell :-) Jeg vet bare at det finnes flere utvekslinger til 100/200, og jeg vil ha den samme som jeg har i dag. På min 100TQ med AUP så er utvekslingen fin til mitt bruk. Denne AUP hadde høyere utveksling, enn den i min 100 2,3Q delebil. Men når det står at det finnes 4 forskjellige girkassekoder bak samme delenr i Etka, så vil disse gå om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...