#1 Skrevet Oktober 15, 2011 Heisann! Hvilken oljetype anbefales til disse motorene? Jeg vil helst holde meg unna Longlife intervall og undrer på hva som anbefales av dem som har erfaring med TFSI? Håper noen har gode svar. (biltema er ikke ett godt svar) Mvh Kjetil - en fornøyd audieier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2011 Castrol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2011 Og hvilken type castrol ? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2011 hva er reg.nr ditt? så skal jeg slå den opp å sjekke på hidden`en på jobben her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2011 Castrol Edge 5W-30. Det lønner seg å bruke denne olja på motorer som er utsatt for koksing, noe jeg regner med at disse motorene er på lik linje med 1.8t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2011 DL99875 Sjekk en dag det passer. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2011 DL99875 Sjekk en dag det passer. :-) Sier igjen... Edge 5W-30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...