#1 Skrevet Oktober 15, 2011 (endret) Original eksosmanifold fra Audi RS2. God del sprekker, både innvendig og utvendig så vet ikke om den lar seg bruke eller reparere. Jeg har aldri testet den, da jeg fikk et godt tilbud på ny og ubrukt manifold. Pris: 400,-/BUD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2011 Denne blir vel vidåpen når den blir varm med de sprekkene der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2011 Je er forsåvidt redd for det, ska derfor ikke ha mye for den heller, dersom noen er villige til å prøve den:) Evt gjøre et forsøk på å sveise dersom det er mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2012 Glemt denne, prøver igjen. Blir evt "pyntegjenstand" i garasjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2012 Glemt denne, prøver igjen. Blir evt "pyntegjenstand" i garasjen:) 300,- inkl frakt så kan du sende meg kontonr på PM:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2012 300,- inkl frakt så kan du sende meg kontonr på PM:) Med 200,- i frakt er det litt lite dessverre. Og etter at jeg skreiv pyntegjenstand i forrige post, så tror jeg faktisk at den havner som det. Blitt veldig glad i 5 sylindrede deler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...