#26 Skrevet April 17, 2005 ................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 18, 2005 Tatt på Lokallagsmøtet (mandager) 11.04.05 på Lørenskog. Se forøvrig flere bilder av de andre som også var der på Tråden for Kjørebilder under Oslo lokallag og under Media! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 6, 2005 Her er min =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 20, 2005 og her er bilen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 13, 2005 Prøvde oss på en liten "session" i dag,men vil ikke kalle det noe vellykket akkurat.... Er det vanligvis vanskelig å få skikkelige bilder i tuneller i fart?? Bruker et Canon Powershot A75 kamera... De blir enten uklare eller kornete.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 13, 2005 Jeg er ikke noen ekspert, men har tatt noen i-fart bilder som er helt greie... Dette for eksempel: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 13, 2005 og dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 15, 2005 Noen panorerte bilder fra Gatebil i sommer: Blender F/16 og lukker 1/80 s 300mm tele med IS (image stabilizer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 15, 2005 Jeg er ikke noen ekspert, men har tatt noen i-fart bilder som er helt greie... Dette for eksempel: Kunne ikke dy meg når jeg så bildet ditt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 16, 2005 Her er noen av mine forsøk: -Panorering: Dette er tatt med 300mm på 1/15sek! -Sugekopp: -Kjørebilde: Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 16, 2005 Gamlebilen i fart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 18, 2005 Knalle bilder, Daniel!!! Her er et tatt ut av cabben på en fiin sommerdag.. Ixus V2 helt på auto, så lukkertiden er nok litt for kort for å få 'spinnin' wheels'! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...