#1 Skrevet Oktober 15, 2011 bare helt syk! For en lyd i bilen!!! 2:46 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2011 Skal LITT til for å "parkere" en veyron på den måten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2011 Fyyyyyyyyyyyy f%#&! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2011 Helt vilt å det der går. Ville man hatt en ny GTR til fordel for en 911 Turbo tro? Delte meninger, og er jammen ikke sikker selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2011 "Billig" bilen sin det..... Dette trodde jeg ikke, men håpet på det : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2011 8 377 501kr for alle disse bilene. Hvor må jeg signere!? Blir mer og mer fan av GTRen føler jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2011 HVA går den GTr'n på i første video? Plutonium? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...