#1 Skrevet Oktober 16, 2011 Tenkte vi kunne ha en egen tråd hvor vi kunne samle bildene våres:) Kicker igang med ett par... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2011 Noen fra meg også : High Speed crash i alpene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2011 Min rsr rs2 Laget dekalen selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2011 Får legge ut litt bilder av bilene mine selv. Den originale Rs2en fikk varme bremser etter ei runde rundt ringen. Så den ble oppgradert en del, less is more Golf 2 GTI VR6 Turbo Gammel klassiker: Et par av driftebilene mine: Marranello S4 er et must 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2011 Digger E39'n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2011 S-Class Toyota LFA: Lambhrghini Sesto Elemento: Drag '71 Nissan GT-R: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2011 Åådin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2011 BMW M3 GT2 under nedbremsing på ringen : Nissan GT-R '71 i alpene : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2011 (endret) Saab 99 Turbo R3-klasse Golf 3 Harlequin med fat fives-ish felger Og i farta! 510 på ringen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2011 A600 DTM Sierra Cosworth F599 GTO Sierraen bruker jeg i en DTM serie jeg kjører sammen med en gjeng fra Bilforumet.no - men er selvsagt ingenting i veien for andre å bli med også. Har ikke kommet i gang skikkelig med "organisert" racing på FM4, men det kommer. Vi er litt i testfasen enda, med tanke på hvilke biler som kan være med osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2011 A600 DTM Sierra Cosworth F599 GTO Sierraen bruker jeg i en DTM serie jeg kjører sammen med en gjeng fra Bilforumet.no - men er selvsagt ingenting i veien for andre å bli med også. Har ikke kommet i gang skikkelig med "organisert" racing på FM4, men det kommer. Vi er litt i testfasen enda, med tanke på hvilke biler som kan være med osv... DTM som i "Deutsche Tourenwagen Masters" og som du kjører en Sierra Cosworth i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 19, 2011 DTM som i "Deutsche Tourenwagen Masters" og som du kjører en Sierra Cosworth i.. Her bør noen ta en historie-sjekk, og det er ikke han som har lagt ut bilde av bilen sin litt hjelp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 19, 2011 Her bør noen ta en historie-sjekk, og det er ikke han som har lagt ut bilde av bilen sin litt hjelp: My bad Kjørte bare en wikipedia sjekk jeg veitu. Trodde det bare var tyske biler Audi, Merce, Opel og nå BMW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 19, 2011 My bad Kjørte bare en wikipedia sjekk jeg veitu. Trodde det bare var tyske biler Audi, Merce, Opel og nå BMW Du må gjøre enda en sjekk. 1. Det het tidligere Deutsche Tourenwagen Meisterschaft. -Masters som du snakker om er fra nyere tid. 2. Det er kun Mercedes og Audi som er med i dagens DTM. 3. Europeiske Ford-modeller er tyske. Noen lages i Belgia etc., men Ford "er tysk". 4. Det ikke bare brukt tyske biler, men f.eks. italienske (Alfa Romeo) og svenske (Volvo). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 19, 2011 En annen video som er postet tidligere i "Du gjør det helt riktig tråden"... Nå er ikke alle bilene med i Forza da... Stemmer også at dekoren ikke er min, men er en dekor som ble brukt på Sierraen når DTM var på sitt beste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 19, 2011 Du må gjøre enda en sjekk. 1. Det het tidligere Deutsche Tourenwagen Meisterschaft. -Masters som du snakker om er fra nyere tid. 2. Det er kun Mercedes og Audi som er med i dagens DTM. 3. Europeiske Ford-modeller er tyske. Noen lages i Belgia etc., men Ford "er tysk". 4. Det ikke bare brukt tyske biler, men f.eks. italienske (Alfa Romeo) og svenske (Volvo). http://en.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Tourenwagen_Masters 1. Det første som dukker opp på DTM med google søk. 2. Kun Mercedes og Audi med i dagens DTM. Ja, men jeg har ikke nevnt dagens DTM. 3. Ja, men Ford er da et amerikansk merke for det. 4. Se punkt 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 19, 2011 Kutta svingen litt mye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 19, 2011 Mer Ferrari 599 GTO bilder... ¨ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 20, 2011 En par Scirocco bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 20, 2011 BMW M3 GT2 under nedbremsing på ringen : Nissan GT-R '71 i alpene : det trekantskiltet der betyr vel:se opp, her leker stoooore barn hehe eller vær varsom, her foregår drifting hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 21, 2011 Kjøpt meg et par biler til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 21, 2011 Lamborghini Gallardo (Underground Racing/Robert Himler Edition) m/969hk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 23, 2011 Noen bilder fra meg: Forza21 by Jahny75, on Flickr Forza22 by Jahny75, on Flickr Forza23 by Jahny75, on Flickr Forza24 by Jahny75, on Flickr Action Forza25 by Jahny75, on Flickr Forza26 by Jahny75, on Flickr Forza27 by Jahny75, on Flickr Litt kunst... Forza30 by Jahny75, on Flickr Forza28 by Jahny75, on Flickr Forza31 by Jahny75, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...