#76 Skrevet Mai 22, 2012 Da kommer de første Porsche bildene fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 24, 2012 Måtte bare ha GT3 RSR, prøvde den i litt race... Men bilen var ikke spesielt lettkjørt ut av boksen, så dekor ble fjernet og gikk tilbake i en testfase... 993 GT2 med 993 Turbo bodykit. Turboen har ikke skjermbreddinga, så ikke helt 100% riktig, men heller ikke totalt feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 25, 2012 Noch ein mail und noch ein mal... 911 GT3 Cup... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 2, 2012 Noen av mine nyeste ervervelser Forza ble litt morsomt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 2, 2012 Porsche pakka gjorde susen den... Nå kommer det 10 nye biler igjen på Tirsdag... Boble og Yellowbird bl.a. er med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 2, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 9, 2012 Litt Boble bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 15, 2012 Blitt noen timer i livery/vinyl editoren i Forza de siste ukene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juli 12, 2012 Hvilke motorer får man til disse boblene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juli 12, 2012 Kan Dere inne her legge meg til eller?. Er så lei av å spille mot briter og japanesere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 25, 2012 Noen som spiller Forza fremdeles? Eller er det kun venting på Forza Horizon? Lagde meg en gammel Beetle som fikk "noe" diskuterbare kjøreegneskaper, haha.. Bare en liten videosnutt siden jeg ikke har utstyr til å rippe fra xboxen, lastet bare opp en snutt direkte fra spillet inn til profilen min på forzamotorsport.net: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 26, 2012 Den så da ut til å være skikkelig gørlei å kjøre! Men tøft. Gleder meg bare til horizon nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 26, 2012 Fikk lyst til og fyre opp Forza igjen nå, men kom på at xboxen fikk "redring" sist jeg brukte den Noen som vet om det er lik så greit og kjøpe seg ny fremfor og sende inn? Garanti osv har gått ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet September 26, 2012 Jeg kjøpte meg iallfall ny for noen uker siden da min gamle fikk rrod etter 7 års bruk. Fant ut at det bare kostet ca 1500kr for en 250gb utgave, og da fikk jeg både wifi og hdmi/1080p bilde i tillegg til å gå fra 20gb til 250gb harddisk. Så for min del var valget veldig lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 26, 2012 HAHA, den bobla var rå! NÅ fikk jeg lyst til å fyre opp xboxen og spille forza! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 28, 2012 Jeg kjøpte meg iallfall ny for noen uker siden da min gamle fikk rrod etter 7 års bruk. Fant ut at det bare kostet ca 1500kr for en 250gb utgave, og da fikk jeg både wifi og hdmi/1080p bilde i tillegg til å gå fra 20gb til 250gb harddisk. Så for min del var valget veldig lett Fikk lyst til og fyre opp Forza igjen nå, men kom på at xboxen fikk "redring" sist jeg brukte den Noen som vet om det er lik så greit og kjøpe seg ny fremfor og sende inn? Garanti osv har gått ut Jeg kjøpte også en ny xbox, da jeg jeg fikk RROD for andre gang - og da var også garantien ute. Det var den første xbox360 uten HDMI og WiFi. Fant ut etter litt at det kostet 70 Euro (drøye 500 NOK) å sende den til rep. Fikk tilbake en xbox MED hdmi. WiFi var den dog fortsatt uten, men jeg hadde jo den trådløse adapteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 28, 2012 BOBLE:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 29, 2012 Audi Quattro:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 30, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet September 30, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Oktober 6, 2012 Flere som er ladd for demoen til Horizon som slippes den 9. ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Oktober 24, 2012 Blodtrimmet S4 med slæddeoppsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Oktober 26, 2012 Forza Horizon: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...