Hvordan få av deksel inn mot tmc A6 4b

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal skifte TMC enheten og slik jeg har forstått det, så sitter denne inne bak spilleren. Letteste måten å komme til var visst fra førerside og inn dekslet der. Noen som vet hvordan denne er festet? Sitter 1 liten mutter på den, men føler det er mer som må demonteres.. noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sitter den til høyre for rattsammen under instrumentpanelet :) Blank boks og du kommer lett til den :) Skal se om jeg finner ett bilde :)

Passordet er medlemsnr mitt :)

TMC boks.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah! Så bra.. er nok helt sikkert det samme på min! Takk! :D Får opp feilmelding på navigasjonen, så har bestilt ny boks.. greit å vite hvor den er med tanke på skifte mener jeg.. hehe!

Da skal jeg få tatt en titt der.. Den serviceinformasjonen du satt på der, med bilde osv.. Hvor kan jeg evt få tak i det? Har mange muligheter til bmw, men ikke lett å finne til audi med 4er... Eller tar jeg feil? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar nok feil ;) hehe PM sendt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar nok feil ;) hehe PM sendt

Perfekt! Takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.