#1 Skrevet Oktober 16, 2011 Hvordan er det å kaste inn en motor fra s6 med vri8 ? eller 2.2 turbo motor ? girkasse passer over ? ledningsnett må vel byttes også regner jeg med Er en audi 100 quattro 92 moddel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2011 Girkassen er spinklere, så den vil neppe holde koken så veldig lenge. Alt av ledningsnett, radiatorer, bremsesystem med mer må byttes. Et ærlig spørsmål: Hvorfor gidde dette når en gammel S4 er så billig som den er? Da slipper man hele jobben og får en bil som er gjennomført med større motor, ikke bare noe bastardiserte halvveisgreier som mister skiltene i første tekniske kontroll og ikke er verdt stort mer enn vrakpant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2011 var en kompis som hadde en 2.2 t motor. men da slår jeg ifra meg dette =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...