Våt comfort-modul i Passat 3BG, hvor kjøpe ny?

Anbefalte innlegg

Har fått litt problemer med bilen min.... Plutselig var det vann i dørken på passasjersiden, og trekket opp langs A-stolpen var gjennomtrukket av vann... Tenkte først på dreneringen fra takluken, men kan ikke helt se at det skal gjøre A-stolpen våt?? En annen mulighet er jo at det lekker i limingen av frontruten.. Den ble skiftet for litt under 2 år siden...

Har etter dette fått problemer med sentrallås og interiørbelysning, og av og til også de elektriske vinduene.... Så må vel krype til korset og kjøpe ny comfort-modul, for det er vel sannsynlig at det er den som fusker pga vann.... :(

Noen som har byttet denne før? Og hvor er det rimeligst å kjøpe den? Møller, Mekonomen, E-Bay???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eBay kjøpte eg min :)

Må man gjøre noe programmering av en ny\brukt unit for å få den til å fungere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fjernstyringen på sentrallåsen fungerte ikke lengre etter jeg byttet. Men har du to nøkler så fikser du det lett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.