#26 Skrevet Oktober 18, 2011 Begynner med å finne ut hvorfor jævelen ikke ville starte, men kan jo være greit med et koblingsskjema når eg skal finne ut av oljetempgiveren. golfster187@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 18, 2011 scanner inn etter jobb i morgen, vert litt seint på meg no prøvde å ta bilde av boka, men ble dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 18, 2011 Kan love deg at eg ikke trenger det akkurat nå Ta deg en natts søvn og ikke stress med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 19, 2011 då er den sendt av gårde fant du ut ka som gjor at bilen ikkje startet forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 19, 2011 Har ikke fått tid å se på det i dag. Skal prøve å koble til igjen Defaen.. Bilen gikk mens eg koblet den av. Mulig den fortsatt lager krøll på startmotoren selv om den ikke påvirker fuel/spark.. Begynner der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 19, 2011 Okok, bare gi beskjed om du treng meir skjema Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 20, 2011 Da starter den igjen.. Må nok bite i det sure eple og finne de 4 ledningene eg trenger å fjerne/skjøte for å fjerne blinklyset og startsperren. En enkel sak bortsett fra at det er så helvete trangt oppi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...