Anbefalte innlegg

Etter nok en runde i selvvaskeanlegg på bensinstasjoner begynner jeg å virkelig irritere meg over kvaliteten på disse anleggene. Jeg bor i leilighet i Oslo og det finnes ingen fornuftige plasser som jeg føler at jeg kan få vasket bilen skikkelig uten å bli ruinert av myntinnkastet for høytrykkspyleren.

Er det noen her som vet om ett skikkelig bra vaskeanlegg med timesleie til en fornuftig pris?

Det eneste jeg trenger er forøvrig ei vannkran, og ei stikkontakt som tåler 10A. Jeg har slange, høytrykkspyler og det jeg trenger for å få til dette. Hvis det er noen andre klubbmedlemmer her som kanskje sliter med det samme, eller mangler f. eks. høytrykkspyler for å vaske så kan jeg gjerne ta turen bort og vaske bil sammen ved å låne bort høytrykkspyler mot litt vann og strøm :) Helst utenfor bomringen i retning Sverige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker vaskeplassen på manglerud senter. Bra høytrykk anlegg. Og vannkran med varmtvann. Pluss at vasker man bilen rundt kl 19 så kan du kjøre inn å parkere i P-huset å tørke bilen uten å stå i veien for de som skal vaske etter deg. (stenger 2015)

Vaskeplassen er døgnåpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker vaskeplassen på manglerud senter. Bra høytrykk anlegg. Og vannkran med varmtvann. Pluss at vasker man bilen rundt kl 19 så kan du kjøre inn å parkere i P-huset å tørke bilen uten å stå i veien for de som skal vaske etter deg. (stenger 2015)

Vaskeplassen er døgnåpen.

Og der er det lov å bruke bøtte og egne vaskemidler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har noen gang sagt noe til meg. Men det er jo greit å ikke stå der timevis når det er kø bak. Bare 2 plasser. Så lørdag formiddag er nok ikke tiden å rigge seg opp med all verdens utstyr. Men aldri noe problem på kvelden eller natta på en hverdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.