#1 Skrevet Oktober 16, 2011 (endret) Noen som vet hva som er standard Kalvin på lyktene?? Skal kjøpe Xenon til H7 langlys og grøftelys,men vet ikke om jeg skal 4300k eller 6000k og er det noen som vet om ballast passer inni lykten?? med tanke på det er innsatslykt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2011 Ville hatt 5000 eller 6000k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2011 Ville hatt 4300k. Det er sannsynligvis det som er i nærlysa dine, og 4300k er hvitere og nærmere dagslys enn 6000k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2011 4300 er nok det som vil gi deg mest mulig hvitt lys/best lysbilde.. Går du oppover vil det bli mer og mer blåfarge i dem.. Men det er jo selvfølgelig en smakssak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2011 oki,takker for svar så langt ble litt usikker på fargen da alle som kjøper nytt til bilene velger 6000k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2011 skulle jeg hatt xenon, så hadde jeg selv gått for 4300k. alt anna blir litt for "glorete" i mine øyne, for blått og unaturlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2011 Kjører selv 5000k på xenon og godt fornøyd med det blir litt mere kontraster med den fargen:) Ellers er det mulig du får plassert ballasten inne i lykten om du kjøper en "digital slim" type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2011 Har 5000k i nærlysene og er også fornøyd.. har 6000k i tusenmetringene og det funker også bra ute når man kjører i snølandskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...