#1 Skrevet Oktober 16, 2011 Lurte på om noen vet om det bare er å programmere i comig/leaving home med VAG COM eller om man må fysisk til verks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2011 Har du lys og regnsensor på midtspeilet?? Xenon på bilen din? Lysbryteren må ha en posisjon som heter Auto også. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/376429-Coming-home-feature-on-non-light-sensor-models/page3 Her står det endel om emnet.. Ser litt komplisert ut om en ikke har lys og regnsensor. Da må en ha det + speil + bryter med "auto" på. Hvertfall det jeg kan tolke etter å ha lest hele tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2011 Det er litt snodig at man må ha xenonlys når cominghome bruker park/dioder + tåkelysene. På touran kan man programere det slik at cominghome funker hele døgnet, selv når det er lyst, når man ikke har regn/lys-sensor. Det skal gå ann å skru det av og på inne i MMI menyene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2011 Jepp. Det er rart. Jeg leste at de prøvde å programmere på samme måte som på Vw Golf, men det virket ikke på A4 B8. På min A4 B8 så virker det som om det er avhenging av utelyset. Derfor ser det ut som om trådstarter bør/må ha regnsensor og lyssensor. Det sitter standard på de med Xenon Pluss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2011 Må ikke ha lyssensor og rengsensor. Måtte ikke det når jeg ettemonterte dette på min B6 i hvert fall. Eneste som er er at det lyser uansett om det er mørkt eller ikke ,noe som ikke spillte noe rolle for meg i hvert fall. Jeg kjøpte bare cominghome bryter og fikk koblet om noen få ledninger og så var det good to go. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2011 Må ikke ha lyssensor og rengsensor. Måtte ikke det når jeg ettemonterte dette på min B6 i hvert fall. Eneste som er er at det lyser uansett om det er mørkt eller ikke ,noe som ikke spillte noe rolle for meg i hvert fall. Jeg kjøpte bare cominghome bryter og fikk koblet om noen få ledninger og så var det good to go. Det kan jo være en del forskjell på B6 og B8. Men man kan vel kanskje lure systemet til å tro at det er "mørkt" hele tiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2011 Det kan jo være en del forskjell på B6 og B8. Men man kan vel kanskje lure systemet til å tro at det er "mørkt" hele tiden.. Absolutt, fikk også opp en feilmelding på dette inne i hjernen, men det gjør jo ikke noe. Så vil tro at det går fint på B8 også. Tror på den måten vi koblet så "lurte" vi systemet som du sier at det var mørkt hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2011 Det er vell oppe og avgjort at det kansje går ann å få coming home på bilen din, så da kan jeg spørre om noe annet her: - "Husker" standardnøkkelen f.eks. radiostasjon, ac-temp, speilinstillinger etc slik at man kan stille det inn forskjellig på de to nøklene, eller må man ha keyless da? Funker det i det hele tatt på keyless? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2011 står en del om temaet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2011 Ok. Nei det er ikke regn/lys sensor på min bil, så får vel sjekke opp hvordan det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...