Anbefalte innlegg

Et raskt spørsmål-- håper å få mange meninger!

 

Jeg skal bytte ut grillen på min A4.

Den er grå, fronten er original, bortsett fra sorte angeleyes-lykter og krom i undergrillen.

 

-Bør jeg kjøpe..-

A - RS4 grill

B - S4 grill

C Oettinger grill (sort hønsenetting, kraftig ramme og løs-ringer)?

 

Trenger hjelp, klarer ikke velge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hønsenetting er for høns

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Arild :D

 

Dessuten er vel S4 for S4'er og RS4 for RS4'er :D Tenk nytt og hold deg unna alle disse oppbrukte løsningene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du har krom i undergrillen ville jeg satset på S4-grill som har kromramme. RS4-grillen har vel børsta alu mener jeg. Hønsenettinggrill tror jeg ikke passer så bra på en original A4. Mine meninger da...

 

Hmm..hønsenettinggrill... (kan da umulig være lov med så mange konsonanter etter hverandre, men ordet står vel ikke i ordlista heller : rolleyes )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir min stemme til S4-grillen: Den er så diskret at det ikke er iøyenfallende at bilen ikke alltid har vært slik (men en kjenner ser det naturligvis kjapt).

 

En annen mulighet er en emblemfri fra Mattig eller FK (bra finish) og å flytte over chromlista fra originalgrillen: ja :. Ser vakkert ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig i det som er sagt her. Heller mot S4, da den er nokså lik org. -bare at kromlistene er bredere og det likesom er mer krom.

 

Når det snakkes om å være orginal, så er det vel å bra, men jeg prøver å få et stilrent resultat, ikke nå hønsenetting, klipp og lim-prosjekt..

Utenom dette er det jo ikke så mye man kan gjøre.. De emblemfrie grillene ser noen ganger bra ut på mørke, gjennomført stylede a4, men jeg tror ikke det vil kle min.

 

Takk for synspunkter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.