#1 Skrevet April 2, 2005 Nå har jeg fått på "nye" 18" Ronal på passaten... Ville vel hatt 19 men lommeboka iår sa 18"... Blei ganske fornøyd med de.... Neste på lista er baklukespoiler og kanskje tonede ruter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2005 her kommer ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2005 sender enda ett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2005 hvorfor ikke ett til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2005 enda ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2005 og siste bilde for denne gang: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2005 Ser jo bra ut det Grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2005 Grattis med nye felger!! Dette ble skikkelig tøft Veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2005 Hei, hei, ble jo bra jo! Kledde bilen veldig godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2005 Heisann..takker og bukker folkens.. Jeg ble veldig fornøyd ihverfall..kanskje litt mer senk,må kjøre litt og se hvordan den er. Nå kommer snart baklukespoiler og muligens tonede ruter..da lakker jeg øyelokka samtidig med spoileren for de som har sett at de ikke er lakkert ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2005 er jo samme felger som på min bil det, så bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 4, 2005 Heisann..takker og bukker folkens.. Jeg ble veldig fornøyd ihverfall..kanskje litt mer senk,må kjøre litt og se hvordan den er. Nå kommer snart baklukespoiler og muligens tonede ruter..da lakker jeg øyelokka samtidig med spoileren for de som har sett at de ikke er lakkert ;-) Ja det ble bra det, men enig i at det skulle ha vært litt mere senk. Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2005 Vil sterkt anbefale Caractere sin bakrute-spoiler.... Hadde den på min, og den var veldig pen! Tror det er NBS som er forhandler for dem.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2005 Hvor mye måtte du ut med for felgene? Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2005 Vil sterkt anbefale Caractere sin bakrute-spoiler.... Hadde den på min, og den var veldig pen! Tror det er NBS som er forhandler for dem.... Har kikka på den vettu.Er veldig fin. Har noen fine bilder av x`n din,har sett på de.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2005 Hvor mye måtte du ut med for felgene? Hilsen Anders Først kjøpte jeg de av en her i klubben og så trang han noen 15" alu som han kjøpte av meg igjen så det blei jo igrunn en byttehandel, han fikk 15" alu og ett par høvdinger og jeg fikk 18" med nesten nye dekk så jeg er fornøyd. Syntes de kler bilen bra. Skulle gjerne hatt 19" men blir mer og mer fornøyd med disse.... De selges hos sharifs tror jeg...8990,- tror jeg de koster nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...