Audi A4 tappes for strøm / mangler blinklys

Anbefalte innlegg

Sliter litt med min 2000 mod A4, problemet er at den tappes for strøm over natten. Blinklys virker ikke, men nødblink virker. Når eg prøver blinklys så tikker det i releet 1 gang og det lyser svakt i lampa i dasjbordet 1 gang. Har prøvd å ta ut blinklyspærene, tatt ut sikringen for blinklys og nødblink men har fortsatt 12 volt mellom minuspol og jordkabel når dette er løst fra kvarandre. Har løst fra kontakten på blinklysbryteren, fortsatt feil. Er releet før sikring på bilen? Kan det være releet som er brent? Er der noen andre tips på hva som kan være galt?

Hvordan ta ut blinklysrele på denne bilen ?

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som veit kor releet ligg på denne bilen eller har tips til kva eg skal leite etter mhht. at batteriet tømmes?

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En lett måte å sjekke hva som trekker strømm er å måle med et tang amp. på hoverkablen fra batteriet, også napper du ut en og en sikring til du ser hvilken kurs som trekker strøm. så jobber du deg ut derifra.

Blink. relet ligger under rattet, bak dekslet under rattet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.