#1 Skrevet Oktober 17, 2011 Hei , har lest av feilkoder på bilen og fått opp at n75 er gåen. Prøvd og søke men, er det noen som kan gi en forklaring på hvordan de forskjellige funker? Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2011 Ingen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2011 Ingen som vet dette? Spørs hva du mener med forskjellige? Hva som er forskjellen på H og J ventilen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2011 Forskjellen på de forskjellige bokstavkodene, ligger i størrelsen på restriktoren. Dvs H er den med størst åpning innvendig, og er derfor den som reagerer kjappest. Legger ved litt bilder jeg har funnet på diverse steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2011 Aha ! Men hvordan respons gir de forskjellige? Er det ikke et par til bortsett fra h og j og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2011 Som en liten tilleggsinfo, så skal en velfungerende N-75 ha en resistans på 25-35 Ohm, målt mellom polene. Greit å dobbeltsjekke før en kjøper en ny, for så å finne ut at feilen kan ligge noen andre steder. Snakker erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...