Bakluke (Får ikke låst opp, A4 )

Anbefalte innlegg

Jeg må låse opp bakuluka på A4 med nøkkel, "grepa" funker ikke, ikke fjernstyringe på nøkkelen heller. Men og låse opp og igjen bilen med fjernstying funker ellers greit? Hva er galt anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper sentrallåsmotor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må låse opp bakuluka på A4 med nøkkel, "grepa" funker ikke, ikke fjernstyringe på nøkkelen heller. Men og låse opp og igjen bilen med fjernstying funker ellers greit? Hva er galt anyone?

 

det ligger en micro-bryter i "håndtaket" på bakluka, viss den er gåen går det ikke å åpne luka uten nøkkel...

 

prøv å koble sammen ledningene på bryteren(2ledninger) å se om luka åpner seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må låse opp bakuluka på A4 med nøkkel, "grepa" funker ikke, ikke fjernstyringe på nøkkelen heller. Men og låse opp og igjen bilen med fjernstying funker ellers greit? Hva er galt anyone?

 

Har hatt akkurat det samme problemet med min A4. : bh : Samme problemet var det med sentrallåsen min. Når jeg skulle åpne bilen med fjernkontrollen så låste den seg nesten med en gang, pluss at jeg fikk ikke åpnet bagasjerommet. Kan høre med forrige eier av bilen hva han fikset. Det var han som fikset det.

 

mvh Allan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondens i sentrallåsmotoren eller mest sannsylig korrosjon i kontakten i bakluka forårsaker "klikk" i slentrallås-systemet. Hadde akkurat samme problemet på min gamle A4! stikk innom et VAG-verksted og still diagnose, de finner de sans ut med en gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tips..

 

Viste seg og væe to ledninger som var irra av og en bryter som var defekt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.