Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hva slags felger er dette?

Har sett de mange ganger før, men kommer ikke på hva de heter nå.

 

Noen som kan hjelpe? :)

Har disse liggende til Audi (4x108).

 

felger.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som gamle Exip felger. Jeg kjenner ikke noe modellnavn, desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lexmaul Exip:)

 

Lexmaul er en Opel-trimmer, Exip er en felg-produsent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lexmaul Exip:)

 

Lexmaul er en Opel-trimmer, Exip er en felg-produsent...

 

Men han HAR rett da, de heter Lexmaul Exip ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per har rett. Om de nyskjerrige googler Exip felge finner dere ut hvem som laget de;). Produsenten er konkurs.

 

Dette er et typsisk eksempel på at en tuner bekosta TÜV på enkelte dimensjoner til enkelte biler og solgte de under eget navn. Andre eksempler på dette er OZ Turbo som JE Design solgte som JE Turborad, SP-Exclusivtuning som solgte Gotti GSX som SP-Exclusivrad, Hamann som solgte OZ Pegasus og i moderne tid Schmidt som selger Revolution RFX som Scmidt Revolution ML.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Takk for svar!

Jeg ser nå at det står stemplet RONAL på disse.

Et google-søk sa meg at Exip felgene lages kun i 15". Hvorvidt det stemmer vet jeg ikke, men mye tilsa det.

Disse er altså 7x14".

 

Jaja, de kan jo bli tøffe på riktig bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg overså at du skrev at de er 4x108, det utelukker definitivt Lexmaul, da Opel brukte 4x100 akkurat som VW. Siden de er merket med Ronal, antar jeg at dette heller er snakk om felger beregnet for Audi og Ford, eller Peugeot eller Saab, alt etter innpresset. Ford hadde felger med dette utseendet i sitt utvalg over RS Styling til sine modeller på slutten av 80-tallet, men det kan være at jeg blander med BBS RA. Google ga meg ingen bilder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.