#1 Skrevet Oktober 17, 2011 Hei Da må vi prøve å få til en lokallagstreff igjen. Dato blir søndag 23. oktober med oppmøte kl 16:00. Denne gangen prøver vi med et møte ved Magneten kjøpesenter på Levanger, med mulighet for bespisning på BurgerKing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2011 Må vel prøve denne gangen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2011 Må vel prøve denne gangen da ja er på tide nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2011 Rekker ikke denne jeg nei, Skal på bursdag også er ikke bilen i topp form 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2011 Er ikke i trøndelag, så blir ikke treff for min del. Må ta bilder dere som skal dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2011 Legger ut det bildet som jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2011 Si meg , er det ingen som kommer på treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...