#1 Skrevet Oktober 18, 2011 Hei Har en A4 b5 1.8T som jeg sliter med litt motor problemer. Virker som bilen fuelcutter ved pådrag, skjer uansett. har nullstilt hjernen og da får jeg dratt på litt, men med engang den har kutta virker det som den går i nødmodus. bilen har vært chippa og har 3" eksos. bilen har nå orginal chip. Virker også som den lader mye mer enn den skal, regner med at dette er problemet til at den fuelcutter. noen som vet hvor problem kan ligge?? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2011 N75?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2011 Den har vært i tankene mine.. Men vil ikke turbo trykket bli lavere om denne er defekt..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2011 Sjekkliste : Lmm Tennplugger Coil Tenningsmodul N75 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2011 Noen tips for hvordan man kan få testa disse her uten VAS?? tror bilen går i nødprogram. Fordi jeg har testet å dra ut kontakten til lmm og n75 men det skjer ingen ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2011 Det er jo en grunn til at den går i nødmodus. Bør ta en diagnose å sjekke om det ligger noe feilkoder. Kan jo være at det overpeaker. Den går også i nødmodus om du drar ut n75 kontakten. Kan også være hull i en av vacumslangene til n75 som gjør at den peaker for høyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...