#1 Skrevet Oktober 18, 2011 Hei:) Har et spørsmål ang. bytte av Ecu til ABS. Må den programmeres hvis man f.eks. tar en fra en bil på høgger'n og monterer den på min bil? Må vel kanskje programmeres uansett? På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2011 Bil da ? Om de har samme utstyr skal ikke den normalt være noe "programering" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg bytta på en A6, 2,4 98 mod og den måtte programmeres etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg byttet på min a4 b5 og der trengte jeg ikke programeres. Men den nye må vel ha samme delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2011 Byttet en styreenhet på konas 97mod A3, du må ha samme delenr på den og mener den måtte programeres etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...