#1 Skrevet Oktober 18, 2011 Er det noen som har forsøkt å reparere denne enheten? Jeg har åpnet min og ingen komponenter ser ut til å være brent, og selve motorenheten kjører fint hvis den får strøm. Slik ser saken ut: Det første en ser under lokket er dette printet: Undersiden av printet ser slik ut: Og her er motoren med tannhjulene som driver akselen som i sin tur flytter reflektoren/innsatsen. Som en ser av bildene ser alt ut til å være i skjønneste orden, er det noen andre komponenter i tillegg til bryteren som kan forårsake dette? Det startet med at den ene lampen ikke flyttet seg og nå flytter ikk den andre seg heller. Inspill mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2011 Chippen med den hvite malinga på er en Philips TDA 3619/N5 O5318 HSH 9606 24. Ifall det gjør det noe enklere....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2011 Jeg tror ikke noen gidder å prøve å reparere disse, de fleste vil nok bare bytte den ut mot en annen motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...