#1 Skrevet Oktober 18, 2011 Hei Jeg har en -03 Passat Tiptr. stv. med orginale ryggesensorer. De skal jo normalt gi et lite pip fra seg i det du setter den i revers, men det skjer ingenting, og heller ingen lyd etterpå, når en rygger. Noen som har greie på hva som kan være galt? Asgeir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2011 Sjekk opp med vag-com. Hvis èn sensor er ødelagt så slutter alle å fungere (tror jeg). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2011 Piper det ikke konstant da, visst det er en sensor som er gåen?? Ikke vet jeg. Hos meg er det helt stille, ikke livstegni det hele tatt. Kansje en idè å bruke VAG-com ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2011 På min a6 så peip det konstant når en sensor hadde tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2011 Har du glemt å ta ut overgangen\adapteret på strømpluggen til hengeren din? På min blir ryggesensorene automatisk utkoblet når jeg kobler på hengeren, og siden jeg bruker overgang fra gammel til ny koblingstype så er det lett å glemme igjen overgangen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...