#51 Skrevet November 22, 2011 Det er uansett humbug. Jeg sa opp forsikringene mine da jeg var i militæret, og det medførte at jeg ikke fikk igjen en krone. Man måtte ha forsikringene hos dem sammenhengende helt til man ble 23 for at man skulle få refundert noe... Word. Hadde en kjapp tur (3mnd) innom ett annet forsikringsselskap en periode, dette medførte at alt av ungdomstillegg gikk rett i julebordkassa til det selskapet jeg har brukt. Samtidig blir ikke dette utbetalt før man fyller 25.. Så man må da være kunde frem til man er 25 for å få igjen noe penger... Etter mitt skjønn har da forsikringsselskapet fått syltet deg for godt med penger iløpet av den dyreste tiden man forsikrer bil (18-25år). Snakker fort at folk har svidd av godt over 100.000 hos de på forsikringspremie. At man da får tilbake 5000 usle kroner - DET synes jeg man skal hoppe langt etter og heller fokusere på billigst pris hele veien, og gjerne være så utro man bare vil mot sitt forsikringsselskap. flott jeg byttet ett halvt år for tidlig da.. Dette kunne du jo bare forhørt deg om hos meg da vettu tullebukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 22, 2011 For meg har det uten unntak vært billigst å forsikre bil hos Gjensidige - til tross for lovnader og rabatter er det ingen andre som har vært i nærheten engang. Nå betaler jeg bare snaut 1500,-/år for delkasko på 300GD'en, og billigere enn det går det nok ikke å få det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 22, 2011 Morsomt og se hvordan man skulle sikret seg mot evt. feil om det ble gjennomført fartssperrer. Tenker da om "systemet" skulle lest av lavere hastighet enn skiltet og man skulle tatt en forbikjøring... Mye mulig det går ann med teknikken som finnes allerede idag for alt jeg vet, men om Staten hadde tatt sjansen på innføring av ett slikt system, hvor det finnes selv en 0,00000000000001% mulighet for at det kan gå åt skogen og menneskliv ville gått tapt kun pga ett defekt system, tviler jeg sterkt på. Men på en annen side, de tar jo ikke ansvar for noe uansett selv nå så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...