#1 Skrevet Oktober 18, 2011 Hjelper en kompis å skru på en 130hk 1.9 tdi 2002 modell. han syntes å høre en liten ulyd på tur hjem, ved en normal akselerasjon ut ifra ett kryss så ble en poff lyd på en måte å lyden som er der i dag kom, dårlig motorkraft deretter. Problemet er att den høres ut som att det kommer trykk i toppen! kakler på en måte! først trodde vi det var cat'n som var tett å ikke fikk fra seg eksosen, så tok løst downpipen men fortsatt samme feil. Tok så av toppdekselet for å sjekke fjerder og tilstander der men ser bra ut. Noen som har vært borti noe som kan komme med tips og råd? Registerreim hoppet over? gåen topp pakning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2011 tipper det er så enkelt som en slange det har gått hull på. ihvertfall de symptomene som som han sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2011 tipper det er så enkelt som en slange det har gått hull på. ihvertfall de symptomene som som han sier. Tror ikke det er en av de store trykkslangene da jeg har gått over de også! Ser for meg att det er noe som stenger en plass ettersom det kommer trykk tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2011 Har no lignende på min... Håper dere finner ut hva det er... Og oppdaterer her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2011 Har no lignende på min... Håper dere finner ut hva det er... Og oppdaterer her.. Skal oppdatere hva vi finner ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2011 Samma som passaten til søskenbarnet mitt, der var det ene stempelet som hadde gått.. ble verre og værre helt til det stoppa:O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2011 Samma som passaten til søskenbarnet mitt, der var det ene stempelet som hadde gått.. ble verre og værre helt til det stoppa:O såpass! skal se på bilen mer når jeg kommer hjem til helgen igjen. spørs om toppen må av for inspeksjon da hvis det kan være stempel som er skylden for gjennomblåsingen.. Kan ikke være noe tull med eksostilbakeføringsventilen hellet til dere som har god greie på tdi'er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2011 såpass! skal se på bilen mer når jeg kommer hjem til helgen igjen. spørs om toppen må av for inspeksjon da hvis det kan være stempel som er skylden for gjennomblåsingen.. Kan ikke være noe tull med eksostilbakeføringsventilen hellet til dere som har god greie på tdi'er? Ingen andre som kan komme med gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...