Led lys i cupen på s4 b5?

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har ett bilde av hvor det ser ut med led lys i lysene innnvendi i cupen på en s4 b5?

Lurer på å kjøpe sjøl,men er litt skeptisk til kor det ser ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar :)

har du ei liste over dei pærene som du skifta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiftet innvendig i min også, og det ble ganske fint :) bare pass på å kjøp hvite led og ikke blå.

Byttet de i forbrønnen, de 4 forran i taket og de i taket i baksetet. (har facelift)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar:) har bestilt so kan legge ut bilde når det er montert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har de ferdig pakker med de pærene du trenger http://www.autolights.no/audi/C_37_56_100

 

Med mindre listen over pærepakken til B5 facelift er mangelfull, så kommer den på nesten 200,- mer enn om man plukker pærene enkeltvis i nettbutikken selv. Det synes jeg er rimelig latterlig... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre listen over pærepakken til B5 facelift er mangelfull, så kommer den på nesten 200,- mer enn om man plukker pærene enkeltvis i nettbutikken selv. Det synes jeg er rimelig latterlig... : rolleyes

Dyrt å lage en slik pakke.. :P Men ja, de var litt rart i grunn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte selv 129kr inkl frakt fra dealxtreme.com for alt av led til interiøre samt parklys! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var billi! Domt jeg ikkje såg det før..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.