S2 3B, motor slokner når jeg clutcher

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har litt problemer med S2'en min, hvis jeg gir på litt trenger ikke være mye å slipper gassen f. eks i fri så slokner motoren, samme skjer hvis jeg kjører og clutcher. Bensintrykket er på standard 3 bar så tviler litt på at den får for mye. Jeg er også ganske sikker på at trykkanlegget er tett. Hva annet kan det være?

mvh: Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører du dump ventil til friluft? om du har det, prøv å koble tilbake til orginal resirk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig jording på motor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører du dump ventil til friluft? om du har det, prøv å koble tilbake til orginal resirk:)

Jeg har det, det er nok ikke bare å sette på org resirk, litt custon neri der, hadde samme problem når jeg kjørte med LUKKET system, bilen stopper dessuten før jeg før turbotrykk så jeg tviler litt på at det er de som er problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok ut plugga i går å de var svarte, sikkert pga at den gamle btr min slapp igjennom alt for mye, noen som har tips til hvordan jeg kan rense dem? ikke lenge siden jeg har kjøpt nye, ikke akkuratt billige nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det, det er nok ikke bare å sette på org resirk, litt custon neri der, hadde samme problem når jeg kjørte med LUKKET system, bilen stopper dessuten før jeg før turbotrykk så jeg tviler litt på at det er de som er problemet.

att den stopper på tommgang er ikke fordi dumpventilen lekker ut overtrykk, men fordi vakumet i innsuget gjør at dumpventilen i mange tilfeller åpner og dermed suger inn falskluft ..

(bare som en liten oppklaring :) ) men slett ikke sikker problemet ligger der... bare et tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg montert jonus-chip og skrudd ned bensintrykket til 3 bar (lå på ca 3.3-3.4) så nå går det bra til bilen blir varm da sloktner den inniblandt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.