#1 Skrevet Oktober 24, 2011 (endret) Hei igjen! Nå har jeg sett litt i arkivet, og funnet diverse jeg kan selge. CAC 2,5" rustfri catback. Denne er bestilt for en typ89 90Q sedan, men passer sikkert flere. Aldri brukt, kun prøvemontert. 4000,- Instrumenthus til typ44a, mangler et par pærer. Byttes i en sekser med Dahls julebrus. Giroverføring 5trinns typ89. 200,- Havarert 5trinns quattrokasse. Tror det er mellomdiffen som er gåen. Pris: bud. RS2 intercooler med bjelke og reimhjulsbulk: 2500,- De store tingene sendes ikke, de små sendes mot forskuddsbetaling. Er åpen for bud på alt! Lagt til etter 22 minutter: Vil også minne om at jeg selger en finfin effektforsterker her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=224250 Lagt til etter 1 dag 7 timer: Bud mottas gjerne! Lagt til etter 3 dager 15 timer: Bump. Kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2011 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2011 byr 1000kr for rs2 ic. Da henter jeg den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2011 2 lapper så er det bare å komme og hente! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2011 Byr 1500 for CAC eksosen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2011 Noen som kjøper eksosen for 3 lapper da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2011 løp å kjøp folkens. 3000for cac esksosen er billige greier altså! flott finnish på den, kjøpete nylig samme selg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2012 Instrumenthus solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2012 hvor i trondheim holder du til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2012 Heimdal, men delene ligger i verkstedet, ca. 15 minutter fra Heimdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 18, 2012 Har du cac eksos enda? passer det til coupequattro 1991 mod? Hvis du er usikker kan jeg sjekke hjemmesida til cac men da må jeg ha delenummeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 19, 2012 (endret) Har bud på tre lapper på eksosen. Ser ut til at det passer både sedan og coupe med 7A. Lagt til etter 5 Hours 53 minutes: Eksosen er holdt av til etter vintertreffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 22, 2012 Du får si ifra hvis det ikke blir solgt da, så får jeg se om jeg får hentet det på et vis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 12, 2012 Eksos og IC solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...