#1 Skrevet Oktober 19, 2011 Er det noen som har peiling på hvor man får tak i alu folie som man kan ta over lister inni bilen? Har finni mye av det til karbon men lite i alu look Er så lei av tre listene inni bilen, og hadde vært greit å slippe å kjøpe nye lister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2011 http://www.ebay.com/itm/Realistic-BRUSHED-ALUMINUM-Vehicle-Wrap-Vinyl-24-x60-/270836772497?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3f0f212e91 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2011 Har jo sett flere i klubben her som legger folie som kan skaffe dette. Jeg er med på gruppekjøp el. PS! Treverk hører hjemme på hytta eller i båten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2011 Da har jeg pratet med en nabo som jobber med dette. Han anbefaler ikke alufolien da den er veldig stiv som gjør den vanskelig å legge rundt skarpe hjørner. Den må da strekkes som gjør at "slipinga" blir stygg. Han har lagt alufarget carbonlook folie i ca 15 biler og ikke fått noen klager på dette. Jeg har bestilt til min bil, så får vi se om flere er interesserte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2011 Hmm, ja ligger vel noe i det. Og er ikke pent med noe som er halveis. Hadde vært fint vis du kunne legge ut ett bilde når du har lagt det på så vi får se hvordan det blir? Da har jeg pratet med en nabo som jobber med dette.Han anbefaler ikke alufolien da den er veldig stiv som gjør den vanskelig å legge rundt skarpe hjørner. Den må da strekkes som gjør at "slipinga" blir stygg. Han har lagt alufarget carbonlook folie i ca 15 biler og ikke fått noen klager på dette. Jeg har bestilt til min bil, så får vi se om flere er interesserte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2011 Da kom naboen innom med prøver i går. Tok ett bilde av dette ute nå får å se i dagslys. Denne nye serien fra 3M går visst an å legge rundt det meste så da er det mulighet med børste alu-look:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2011 Den ene der var jo faktisk ikke så langt ifra "alu-look" så det ut som, blir spennende å se når du får lagt det på Da kom naboen innom med prøver i går.Tok ett bilde av dette ute nå får å se i dagslys. Denne nye serien fra 3M går visst an å legge rundt det meste så da er det mulighet med børste alu-look:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2011 Har selv de fargeprøvene, og den mørkeste av de, som heter brushed steel, er den med best effekt, som ser mest ut som ekte vare. Holder på å foliere hele bilen med en annen farge fra denne serien, og folien er veldig fin å jobbe med. Problemet var helst at ingen av grossistene hadde tatt noen av de inn til lager, så eneste valg var å kjøpe en hel rull på 152cm x 22meter lengde.. Og det var snakk om ca 15000kr. Ble litt drøyt for min del, for å legge på listene på 1stk bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...