#1 Skrevet Oktober 20, 2011 Noen som har noen erfaringer med KAW understell? så de hadde disse settene rimelig på ebay.. -Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2011 Har hatt KAW-Performance-kit under den ene Einseren for noen år siden. Gode greier og med TÜV. Eneste ulempen var at jeg valgte så korte fjærer, så det var ikke all verden fjæringsvei foran. Dette skyldes at man kjører med original lengde på fjærbeinshylsa. Dette var et 75/65-sett med 50 mm korta Koni. I dag hadde jeg nok heller kjøpt et 60/60 eller 60/40-sett, men den gangen skulle jeg jo på død og liv kjøre med hjul med mye mindre rulleomkrets enn originalt;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2011 Sikker på at du ikke får en hyggelig HR pris hos Shox.com? Eivind Windspoll skrøt mye av det iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2011 Sikker på at du ikke får en hyggelig HR pris hos Shox.com? Eivind Windspoll skrøt mye av det iallefall. Stemmer, H&R fjærer og Bilstein dempere. Kom på ca 5500 med dollarkurs på 5,0 for noen år siden. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...