#1 Skrevet Oktober 20, 2011 (endret) Noen som har vært borti samme problem? Når jeg skrur på lysa får jeg opp pærefeil og parklys forran og baklys på førerside er mørke. Skjedde litt innimellom før, men nå virker det nesten som det skjer hver gang. Sikringen forran er sjekka og er hel. Er en sikring til hver side virker det som men blir ingen forskjell om jeg kryssbytter sikringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2011 lysbryter?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2011 lysbryter?.. Det kan jo hende. Mulig jeg har en lysbryter eller 2 liggende så kunne prøvd det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2011 på min 83 80q hadde jeg lignende problemer,og der viste det seg å være sikringsboksen,plastskillerne mellom messingbanene inni sikringsboksen smeltet vekk,som igjen forårsaket kortslutting..ikke alt,men åkelys,nærlys,blinklys og fjernlys... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2011 Problem løst, årsaken var dårlig kontakt i lysbryteren. Hadde uansett ny liggende så byttet hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...