#1 Skrevet Oktober 21, 2011 NG innsug på turbo-motorene. Noen som har testet dette, eller vet om det skulle være en god/dårlig ide? En får jo grenseløst mye bedre plass til dyser og fuel-rail med dette innsuget. Ja, klart det trenger en alternativ rørleggerjobb mellom spjeld og intercooler, men det lar seg jo løse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2011 Holder på med noe av det samme selv, da uten pustehjelp. Dysene ytterst er passe, de i midten noe mindre Weber.dyser. Håper gasspjeldet blir stort nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2011 Hm, nice Jeg ser dysene sitter faktisk i innsuget her, hvordan går det å putte den manifolden på 2,2-toppen da tro?! Den har jo i tillegg noen ekstra skruehull ser jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2011 Dette innsuget passer ikke på 1B/MC-toppen da de ikke er en "nøkkelhull-topper". Passer heller ikke på 3B-motoren for den del. Det som vil passe på MC er innsuget fra den gamle NF-motoren, der er dysene i toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2011 Ok. Men er ikke NF-motorene ganske sjeldne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2011 Renner ikke akkurat over av de nei, men finnes mye i eldre Audi 100, forgjengeren til AAR-motoren. Er det MC-motor du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2011 1B-motor, men det er jo så og si MC det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2011 1B er en god blanding av MB (urq 2226-10V) og MC. Jeg satte opp en sammenligning over MB, MC og 1B/2B en gang: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=626811post626811 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...