#1 Skrevet Oktober 21, 2011 Min bror skal hugge en coupe quattro så han har en del deler tilsalgs. tror det er en 91 mod, men jeg kan ikke si helt sikkert modellen. men det veit han. den står uten motor men han har også en 10v motor (ng?) Bilen kan selges hel, eller i deler. Jeg har ikke noe bilde av den, men den er svart, b4 front, lyst stoff interiør. Er også brock b1 på bilen som skal selges. så si strøkne men nesten nye dekk! Er det noe du trenger så kan du kontakte broren min (Morten) på tlf 45241650! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2011 står det girkasse i bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2011 (endret) står det girkasse i bilen?? Det gjør det. du får kontakte han om pris og sånn;) Lagt til etter 2 dager 8 timer: Legger til att han har ett eksosanlegg fra en audi 90 quattro til salg, katalysator helt ut 2000.- Motor er som sagt en 10v ng motor, 1500.- ledningsnett kan følge med. dører begge sider med elektriske ruter, bakluke med glass, b4 panser, instrumenter, brytere, ratt, seter i beige stoff, desverre ganske slitent! baklykter med skiltplaten, bakfanger, Det som mangler på bilen er frontlykter, frontfanger, girkasse, bakdiff, brockhjulene er solgt, trenger du noe av dette, eller lurer du på om han har noe jeg ikke har skrivi opp, så ta kontakt med morten på tlf 45241650 eller hør med meg, så formidler jeg det videre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2012 har han bilen enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...