#1 Skrevet Oktober 21, 2011 lurer på om noen i område har bytta over til vinterdekk ennå, eller om folk venter til dagen det er snø på veien?=) skal btw til værnes ikveld, og lurer på om jeg skal evt legge over eller om jeg skal vente? noen som kjører denne strekningen om dagen? hadde vært kjekt og lagt over om det er klatt på veien der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2011 Har lagt om i går! Såpass riski å ikke gjøre at det ble andre sko ja!! Go hælg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2011 Nei kjører på sommerdekk enda jeg. Temperaturen skal stige jevnt fremover nå mot neste helg grunnet et høyttrykk på vei… Har ingen hast føler jeg… Hvordan føret er utover mot Værnes tørr jeg ikke spå, men jeg hadde tatt sjangsen. Tempen i skrivende stund er 4,6 grader her på Rosendal/Bakkaunet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2011 Siden jeg har vinterhjulene i Fredrikstad, la jeg om for 2 uker siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2011 var på værnes igår å jeg peisa med sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2011 Jeg bor ikke så veldig langt unna værnes faktisk, og har lagt om til vinterdekk, men det var egentlig bare fordi det var litt dødtid på jobb, og jeg skulle ha vinterdekk på sommerfelgene Det går fint å kjøre med sommerdekk enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2011 Bilen står fint parkert i en garage:) Vinterdekkene skal på så fort som mulig når jeg kommer hjem, den 10.November: smil : Ser frem til quattroføre..regner med det har snødd til jeg kommer hjem, bor over fjorden, på Ørlandet btw.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2011 Bytta idag til vinterdekk med feber og forkjølelse. Kjett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...