#26 Skrevet Oktober 24, 2011 Hvis du vil spare penger, så kan du jo fint bytte plugger og luftfilter selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 25, 2011 Hvis du vil spare penger, så kan du jo fint bytte plugger og luftfilter selv Ja, tenkte på dette - men er ikke dette sjekkpunkter på lista ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 25, 2011 åjaa fikk sånn plutselig tanke om at du jobbet innen helse ! haha.. Back to topic: jeg var i Åmål, og der var de veldig hyggelige kjørte meg til sentrum når jeg leverte bilen, så handlet jeg der, og de ringte når de var på vei og bilen var ferdig.. Ett annet pluss er at svenskene er ekstremt hyggelige IMO Hehe, nope. Det er nok madamen som står bak ;-) Åmål, langt innover er det da? For meg så er det jo veldig kort til Strømstad området. Jeg håper jeg slipper leiebil og slikt selv, at det bare tar noen timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 26, 2011 Du bytter klosser og slikt selv, veldig enkel jobb, litt trangt bak men det går. Stemplene må skrues og presses samtidig men med en nøkkel til vinkelsliper og en tvinge så er mye gjort. Mobilitets greien til audi er ikke verdt en drit, har akkurat det samme gjennom falch, viking etc... Foran er simpelt å gjøre selv, tar ikke lange tiden. Nillsons bil ligger rett på utsia strømstad, ikke lange turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 26, 2011 Mobilitetsgaranti er jo en vits,har man en god forsikring så er den verdt 1000ganger mer.Opplevde det selv i sommer da jeg sto langt nedi Sverige med turboras.Ringte mobilitetstelefonen og de kunne taue meg til nærmeste verksted.Ja det hjelper jo meg at bilen står langt nedi Sverige!Så fikk Sørhaug på forumet her til å hente meg og bil,ringte forsikringa og fikk dekket frakt av bilen helt hjem uten noen form for egenandel eller slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 26, 2011 Hehe, nope. Det er nok madamen som står bak ;-) Åmål, langt innover er det da? For meg så er det jo veldig kort til Strømstad området. Jeg håper jeg slipper leiebil og slikt selv, at det bare tar noen timer. Brukte rundt 2 og en halv time fra Skedsmo dit Bare å slå på GPS-en så finner du distansen haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 26, 2011 Ja, tenkte på dette - men er ikke dette sjekkpunkter på lista ? Tror dem har sjekkpunkter. Men mye av dem som gjøres på servicer er enkle småting som er gjort unna på kort tid, og man sparer flere tusen. Tennplugger, coiler, olje filter, olje, bremseklosser, skiver og luftfilter er svært enkelt. Jeg ville iallefall aldri satt bilen på verksted for å bytte disse delene, da det tar lenger tid å kjøre til verkstedet, komme seg hjem igjen for så å hente bilen igjen, enn det tar å orden mesteparten av det som er listet opp. I tillegg er det veldig greit å gjøre ting selv, for da veit man det blir gjort ordentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...