Hvordan få best resultat Dekor på bil?

Anbefalte innlegg

Trenger litt tips og råd til å feste stickers.

 

Hvordan får dere det 100% rett, og sentrert? Og Hvordan går dere frem for og få det bra?

 

Har montert enn del til nå, men alt blir dårlig. Endten så blir det så skjeft, eller så fester ikke den ene bokstaven seg, den henger fast i "beskyttelses plastiken" når jeg skal montere. Eller så blir det en stripe i dekoren noe alla luftboble..

 

Av de 10 VACN merkene jeg har hatt, har 5 av merkene blitt ødlagt av at bokstavene går av på beskyttelsen.

 

Trenger serriøst noe råd her, ikke fint å kjøre rundt med et VACN merke som er skjevt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen tips fra meg er:

 

- Sørg for at klistermerket og ruten ikke er iskalde.

- Når du dra av beskyttelsen, dra langs klistermerket slik som du skreller en banan. ;) Og VELDIG forsiktig.

- Når du skal ha den på bilen så finner du en linje du sikter etter. Ofte på vinduer har disse en svart kant f.eks. Så legger du nederste langsiden forsiktig innpå, og ser om du treffer. Treffer du så smeller du på resten.

- Når det er på så stryker du over hele greien helt forsiktig og så hardere og hardere.

 

Dette pleier å funke veldig bra for meg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å klemme sammen hele merket før montering, for å forsikre om at bokstavene sitter mot den delen de skal. Har ikke slått feil enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig greit å bruke maskeringstape for å få det der du vil ha det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mange gode tips! Pleier dere å vaske område før dere fester stickersen?

 

Er det slik at jeg bør la diselvarmeren gå litt slik at det blir lunk i rutene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mange gode tips! Pleier dere å vaske område før dere fester stickersen?

 

Er det slik at jeg bør la diselvarmeren gå litt slik at det blir lunk i rutene?

 

-Ja

-Ja

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe deg jeg, har tilogmed oppvarmet "monteringshall" på jobb i sikkert kan bruke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe deg jeg, har tilogmed oppvarmet "monteringshall" på jobb i sikkert kan bruke ;)
Det hadde vært supert Sigbjørn, skal gi deg et pip når klisteret kommer i posten.

 

Ellers takk for gode råd, kommer til å poste resultatet her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.