Styling felger ifra Tiguan på en golf 4

Anbefalte innlegg

Forsto det sånn at begge hadde lik bolt sirkel (5x112) Og samme innpres (et35) Så jeg kjøpte disse momo felgene i god tro. Skulle montere di idag.. Men ser ikke ut som di passer.. Virker som bolt sikerkelen er for stor???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 4 har 5x100 boltsirkel. Dessuten så har vell tiguan felgene litt høyere innpress. rundt 50 tror jeg det er. Så du trenger en adapter fra 5x100 til 5x112 for å få disse på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiguan har 5x130 boltsirkel

 

Edit; Nei det har den ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiguan har 5x130 boltsirkel

 

nei det har den ikke. Touareg har 5x130. Tiguan har 5x112

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 4 har 5x100 boltsirkel. Dessuten så har vell tiguan felgene litt høyere innpress. rundt 50 tror jeg det er. Så du trenger en adapter fra 5x100 til 5x112 for å få disse på

 

Golf 4 har 5x100 og orig.offset på ET38, Tiguan har 5x112 og orig.offset 43. Smaleste overgang er 15mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Tiguan har ET på 33.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Tiguan har ET på 33.

 

"Fabrikksoffset" er 43, men bilen fås også med 9x19 ET33 ja, faktisk er det jo stort sett ulik ET på alle de ulike felgdimensjonene til nye biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Fabrikksoffset" er 43, men bilen fås også med 9x19 ET33 ja, faktisk er det jo stort sett ulik ET på alle de ulike felgdimensjonene til nye biler.

 

I vognkortet mitt så står det ET33. Også de org. 16" felgene som sto på bilen var ET33:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I vognkortet mitt så står det ET33. Også de org. 16" felgene som sto på bilen var ET33:)

 

Ok, 43 kommer herfra, men kanskje det er feil da...må sjekkes opp :)

http://www.original-felgen.com/5n0601025m8z8.html

 

Etter litt søking ser det ut som 16 og 19 toms felgen til Tiguan har ET33, mens 17 og 18 toms felgen har ET43, forstå det den som kan. Uansett indikerer det at det fint er plass til felg med ET rundt 33 på Tiguan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.