Hva skjer i rånermiljøet i Elverum egentlig?

Anbefalte innlegg

Det begynnte på fredagskvelden, WROOM sa det, så var det plutselig 10linere med minst 4 biler ihver line parkert ved siden av hverandre på torvet! Det var KØ i harryen, og purken var ute med 4biler! Samme opplegget idag!

 

Jeg mener det, var vel kanskj 40-50rånere i "harry-runden" i leiret denne helgen, langt over 50% verre en det pleier å være.

 

Skal alle vise frem felgene sine kanskje? Var noen s2`r og s4`rere ute å kjørte idag å, noen her??

 

Jeje, artig med litt flere folk på hjul i helgene! Er bare sunt det :tilber:

 

 

hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var da ute en tur i natt med S4'n, det samme var kristoffer med sin SMS S4. Hadde jo fått på sommerdekkene, såklart man må ut en tur da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huu?

Mange fine biler i Elverum? Det er ikke noe nytt:)

Liker å dele opp rånere i to kategorier.

De MED og UTEN penger.

Begge delene er like bilintriserte og råner like mye vet jeg:)

Fast jobb og skole er det som skiller dem regner jeg med.

Savner Elverum. Opp igjennom de siste 15 åra, vet jeg det har gått endel grom bil opp og ned Leiret. Og vet det går mye heftig der fortsatt.

Synd mange i Elverum boikotter VwAudi klubben, fordi det er mange med mye kompetanse og inntresse for VW/Audi der. Ikke minst alle bilene som er, som ikke er med på treff. Spes en Svart Audi RS2 fra Løten:) " Ligger like ved Elverum, for de som ikke vet det"

Har sett mange RS2`er siden 96-97, men denne er nok den mest påkosta og gjennomførte med mest hk av de alle. Aldri vært på treff... Synd.

 

Jaja.. Elverum er en fin liten by, med mange fine biler. Og endel ikke fullt så fine:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. likte måten du delte opp rånerne i byen i to kategorier... :)

(Stemmer meget bra det!)

 

Men hvorfor er det folk som boikotter klubben da? Noe spes grunn til det?

 

Ellers gleder jeg meg til å komme hjem til Elverum 14. mai og kjøre litt.

(For jeg råner nemlig ikke! ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, jeg råner ikke, jeg bare kjører en tur.. Hehe.. Vil helst ikke bli identifisert med råner-gjengen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huu?

Mange fine biler i Elverum? Det er ikke noe nytt:)

Liker å dele opp rånere i to kategorier.

De MED og UTEN penger.

Begge delene er like bilintriserte og råner like mye vet jeg:)

Fast jobb og skole er det som skiller dem regner jeg med.

Savner Elverum. Opp igjennom de siste 15 åra, vet jeg det har gått endel grom bil opp og ned Leiret. Og vet det går mye heftig der fortsatt.

Synd mange i Elverum boikotter VwAudi klubben, fordi det er mange med mye kompetanse og inntresse for VW/Audi der. Ikke minst alle bilene som er, som ikke er med på treff. Spes en Svart Audi RS2 fra Løten:) " Ligger like ved Elverum, for de som ikke vet det"

Har sett mange RS2`er siden 96-97, men denne er nok den mest påkosta og gjennomførte med mest hk av de alle. Aldri vært på treff... Synd.

 

Jaja.. Elverum er en fin liten by, med mange fine biler. Og endel ikke fullt så fine:)

 

 

Har den rs2 sota ruter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den rs2 sota ruter?

 

De rutene er tatt ut og lakkert. dvs tonet. Så de er mørke ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk en fin Rs2 i leiret for noen år siden. Du husker vel den Kristian...? Gikk vel ganske brukbart den å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, men ja husker den blå RS-2n meget godt. Slapp på alle 4, på andre gir sidelengs over parkeringa på A/K Nilsen. Var ikke meninga, men venstre beinet mitt glapp over clutchen, og høyre beine datt ned på gasspedalen:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.