Feil med ryggelys og blinkelys etter kjøp av blanke baklykter, Audi A4 B5!

Anbefalte innlegg

Heisann,

Kjøpte blanke baklykter fra norsk bildelesenter og nå er det sånn at når jeg rygger, så slår de oransje blinkelysene inn på baklyktene, og når jeg blinker, så slår de blanke ryggelysene inn på baklyktene.

Noen som har peiling på hva som må gjøres for å få det der rett, sånn som det skal være? :)

Mvh, Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som er jordingsproblem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, et jordingsproblem. Sjekk om de originale baklysene også oppfører seg sånn. Hvis ikke, så må noe kobles om på de nye baklyktene dine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, et jordingsproblem. Sjekk om de originale baklysene også oppfører seg sånn. Hvis ikke, så må noe kobles om på de nye baklyktene dine.

De originale baklysene fungerte som normalt før jeg satt inn de nye baklyktene, så jeg går ut ifra at noe må omkobles isåfall. Men hvor? I kontaktene som går inn på baklysene eller er det noe som må omprogrammeres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jording til alle pærene er felles, så den trenger du ikke å gjøre noe med. Men du må bytte om på pluss ledningenne som går til ryggelyset og blinklyset. Eventuelt om det går an å bare bytte over soklen om det ikke er fast brett med pærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du brukte de orginale pæreholderne ? Da har du fått lykter til facelft , og har prefacelift selv. Om du har facelift så har du fått prefacelift-lykter. Det kom nemlig nye pæreholdere sammen med faceliftlyktene.

Der har blink og ryggelys bytta plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aahh, har facelift fra før, er en 2000 mod. Så da har jeg fått pre-faceliftlykter som du sier :) så da skal det være så enkelt som å bare bruke faceliftpæreholderne, så skal det funke som normalt?

Takk for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har fått pre-facelift lykter , må du ha prefacelift pæreholdere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.