Anbefalte innlegg

http://www.tomtom.com/en_gb/products/mobile-navigation/tomtom-car-kit-for-iPhone/

 

Har nå kjøpt iPhone 4S og trenger da ikke tomtom car kit for iphone 3gs lenger.

 

Pent brukt, fremstår som nytt.

 

Pris: 400kr

 

Fordelen med car kit er jo at den har egen gps chip så du får bedre gpsdekning, den har også høytaler og lading om man ønsker.

 

Har brukt det endel, og funker bra.

 

picture-18-400x335.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den passer 4 / 4s også, med en liten mod ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne må bygges på ca 1,5-2mm, prøv å legg mellom et kredittkort eller 2 når du setter telefonen i holderen.

Jeg har kjøpte til både 3GS og 4, og eneste forskjellen på de er at i 4 holderen så fulgte det med en liten gummibit med dobbeltsidig teip på, såkalt "iPhone 4 adapter", som man limer på den plastbiten.

picture-18-400x335.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du denne enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du denne enda?

 

Er ikke solgt nei, fant ut at den funket med iPhone 4 også, men bruker den veldig lite så er fortsatt til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper den av deg jeg da :)

Tar betalingen på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sånn holder som fungerer helt flott til min iPhone 4. Var en link hos tomtom hvor du fikk tilsendt en liten plastdings som du lite på holderen, og vips så virket den :-)

 

http://www.tomtom.com/page/iphone-4-adapter

 

Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nå er den solgt.. Ellers takk for tips:) den fungerte helt fint med iPhone 4 uten den adapteren, men brukte den veldig lite så da fikk finn kjøpe den alikevel;) om du vil ha adapteren få du si ifra finn, kan sikkert få sent den til deg om jeg finner kvitteringen fra Apple:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se hvor godt den fungerer sammen med iphone4'en først så sende en mail til support å se hva de sier. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.