#1 Skrevet Oktober 22, 2011 En gang i ny og ne går bilen opp på tomgang til ca 13-1400 rpm. Jeg har ikke helt klart å se når det skjer men det er ikke på kald motor, det skjer heller ikke konsekvent. Hva kan dette komme av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2011 Gir denne en dytt. Det viser seg at det også kan skje på lunken motor slik at det som nevnt i første post ikke er helt korrekt. Det virker for meg som motoren tror at jeg gir litt gass hele tiden når dette skjer, det er merkbart når den skifter gir da den går litt høyt på turtallet. Som nevnt i en annen post er det en tett dreneringskanal under kupevifteboksen på bilen, men kan dette ha noe med saken og gjøre? Kan ikke huske om det er kun når det er fuktig ute eller ikke, siden det er høst og alltid fuktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2011 Oppdaterer denne litt. Har lagt merke til nå i dag at det virker som den går opp på tomgangen når det går i oppoverbakke, og det retter seg igjen etter litt nedover. Dette er ikke 100% konsekvent, men kjørte et par runder i området her og det slo ut med høy tomgang etter hver gang jeg kjørte opp ene bakken og gav seg igjen når jeg kom ned på andre siden. Hva kan dette eventuelt være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...