#1 Skrevet Oktober 22, 2011 Hei Jeg har lest litt rundt på forum her nå om batteribytte. Jeg tenkte og bytte batteri på bilen imorra. Det er en A4 2.0 tdi motorkode bpw. Er det en slik battery management control module i min bil som jeg må kode med vag-com får og få liv i bilen etterpå ? Kan jeg evt koble ett ekstra batteri på polene mens det gamle står i,slik at bilen har strøm under batteribytte, for så og sette polene på det nye batteriet og fjerne det batteriet som holdt liv i bilen etterpå? er det en løsning ? På forhånd takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2011 Planen med ekstra batteri fungerer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2011 Planen med ekstra batteri fungerer.. good, da har jeg ett oppdrag imorra. men du vet ikke om jeg har denne modulen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2011 Du har ikke BCM. Eneste du må justere etter batteribytte er klokke og dato. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2011 Du har ikke BCM. Eneste du må justere etter batteribytte er klokke og dato. JIppi da sparte jeg meg for mye knot . takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2011 Det kan hende cd-spilleren også går i safe modus, så om det skulle skje kan det være en fordel å ha koden ligende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2011 takker for alle svar, byttet istad, bare heiv ut det gamle å inn med nytt. eneste som skjedde var at esp lampa lyste frem til jeg kjørte 5 meter, så stillte jeg klokka å dato å alt i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...